Friday, November 6, 2009

Hangat2 tahi ayam!!

Aku da agak da. mesti bertahun skali aku post blog ni. Last post Ramadhan. Skang da nk raya aji pun. Tahun ni Che Nora nak gi Mekah. Doakan dia slamat pegi dan balik n mendapat haji yg mabrur.

Little bit more bout me...
Baru balik dari Sabah bulan minggu lepas. Empat ari kat Sabah da bley cakap Sabah bah.. dok kat sana best gler dpt dok Senator Suit. Pergh!! Rasa cm org kaya plak.



Tp malangnya lupa plak aku nk amik gmbar kat dalam condotel tuh.Daimn!!
yg menyedihkan lagi negeri di bawah bayu ini telah byk makan duit aku. Byk gak aku abis kat sana. Bli rantai gelang lg(malangnya sumer utk aku), udang smpai 8 kilo aku bwk balik. Nasib bek bley masuk AirAsia.

Terima kasih jugak diucapkan kepada Cik Azza sbb membantu kami dalam segala hal di Sabah n coz blanja aku makan Sushi!! Ksian Bard n Hadi kna keje. Hahahahah!!

Seluruh pelusuk KK aku da gi. smpai Mr.Nicky Hotel Beverly pun aku ada. WOW!!Tp cerita Kampung Air yg da xde air mmg glamer kat Sabah. Smpai cik Tahir pun tau.

Tp satu gmbar ni yg best. Ada lg lori cmni. Gler mengimbau kenangan silam. Aku nmpak lori ni masa tgh makan nasi ayam ngan Rahim n Aerin(ngada2 nk mengamuk plak time tuh!!)



Harap2 len kali bley pegi lagi.....

No comments: