hangat2 tahi ayam nih
1stly,
Juz wanna inform u guys that i am no longer kuli Vads
Allah telah memberikan rezeki yg murah kat aku
Alhamdulillah!!
Skang aku keje kat CFM
Communucation & Multimedia Consumer Forum Malaysia
Nak cerita psl CFM ni panjang. Kena buat satu post khas untuk dia je.
So dipendekkan cerita adapun aku da keje sini dari 1st November 2008.Patutnya da konfem la ni.Tp dari segi sejarah yg da keje stahun lbey pun xkonfem lg,aku ni lmbat lagi la kot.
Berkat menghabiskan masa click2 kat jobstreet tu dpt la aku keje kat sini.
Ceritanya kat sini...
Staff ada 4 orang, boss ada 13+ org.Bak kata Nabil, lu pk la sndiri camana nk puaskan ati sumer boss2 aku tuh.
Keje aku akt sini untuk handle complaint dari consumer.So sapa2 pun yg ada unresolve complaint pasal multimedia dan komunikasi, bley la report kat aku.Cara2 dia akan diberitahu kemudian.
Kalo ada call, aku angkat, amik complaint and forward kat Service Provider.pandai2 la diorang setel masalah tu dlm masa 2 minggu.
Kalo xsetel??
Stakat ni blom ada apa2 tindakan.tp nnt siap la korang aku gegar wahai Service Provider sekalian.
Tiap2 dua minggu aku kna antar report kat Mr.Nirwandy dari PPIM.One of the councelor kat CFM.
Kalo da keje executive ni keje dia makan claim je la banyak.Nak idup maa!!
Ops!!Lupa plak nk knalkan opismate aku
1. Jafri Abdullah - Seketeriat
2. Arie Arien Gabor - Awareness
3. Fairuj - Admin
Sumer keje kat CFM ni kitorang je la buat.Complaint ke, event ke, sain check ke, sumer la kena bersatu padu menjayakan CFM menuju kegemilangan.
Penat la plak aku...
Len kali la sambung.
Adios!!
No comments:
Post a Comment